داستان بگو و بیش‌تر بفروش!!!

تا حالا توجه کرده‌اید که چرا بعضی‌ها بدون این‌که کار خاصی بکنند، حرف‌هاشون برای شما قابل قبول‌تره؟

یا توجه کردید که چرا بعضی‌ها جوری با شما صحبت می‌کنند که بدون این که دلیل خاصی توی ذهنتون باشه، احساس می‌کنید حرف دل شما را می‌زنند؟

یا دید که چرا بعضی از مدیرها حرف‌هاشون خیلی بیش‌تر پذیرفته می‌شه و شما فکر می‌کنید که چه قدر کاریزماتیک هستند؟

و یا اگر با حرفه‌ی فروشندگی آشنایی داشته باشید، دیدید که چرا برخی از افراد بدون این که تلاش خاصی بکنند، خیلی بیش‌تر می‌فروشند؟

یکی از مهم‌ترین تفاوتی که این افرادی که گفتم با بقیه دارند، اینه که اون‌ها بلدند خیلی خوب داستان تعریف کنند.

لابد می‌پرسید داستان‌سرایی دیگه چیه؟

فیلم زیر را ببینید تا براتون بگم:

براتون یک دوره‌ی صوتی آماده کردم، که شما هم می‌تونید مثل افراد بالا به طور حرفه‌ای داستان تعریف کنید.

دانلود دوره‌ی صوتی آموزش داستان سرایی در فروش

پس از این دوره، شما می‌توانید:

  • اهمیت داستان‌سرایی در فروش را درک کنید.
  • ساختار داستان‌های فروش را توضیح دهید.
  • ویژگی‌هایی یک داستان را برای فروش، مناسب می‌کند توضیح دهید.
  • مراحل مختلف فروشندگی را توضیح دهید.
  • با توجه به صنعتی که در آن هستید، برای هر یک از مراحل فروشندگی‌، داستان‌های خودتون را کشف کنید تا برای مشتری‌هایتان بیان کنید و در نهایت، فروش‌اتان را زیاد کنید.

این دوره مناسب چه افرادی است:

  • فروشنده‌ها در کسب‌وکارهای مختلف
  • مدیران عامل
  • مدیران فروش
  • مدیران بازاریابی
  • کارشناسان فروش
  • مذاکره کنندگان تجاری

 

سرفصل‌های دوره:

بخش اول:

۱- معرفی داستان‌سرایی در فروش (هفت دقیقه)

۲- چرا داستان‌ها در فروش مهم‌اند؟ (ده دقیقه)

۳- معرفی منابع (یازده دقیقه)

۴- تعریف داستان فروش (دوازده دقیقه)

۵- ساختار داستان فروش (هجده دقیقه)

۶- اصالت در داستان‌های فروش (چهارده دقیقه)

۷- مرتبط بودن در داستان‌های فروش (هفت دقیقه)

۸– احساسات در داستان‌های فروش (شانزده دقیقه)

۹- افزایش جذابیت داستان‌های فروش (سیزده دقیقه)

بخش دوم:

۱۰- بررسی مراحل فروش از دیدگاه یک فروشنده (هفت دقیقه)

۱۱- داستان‌های فروشندگی برای پیدا کردن معنا و انگیزه (سیزده دقیقه)

۱۲- داستان‌های فروشندگی برای درک و ساخت ارتباط با مشتریان (بیست و پنج دقیقه)

۱۳- داستان‌های فروشندگی برای ارائه‌ی فروش (شانزده دقیقه)

۱۴- داستان‌های فروشندگی برای حل نگرانی‌های مشتری (هجده دقیقه)

۱۵- داستان‌های فروشندگی برای نهایی سازی فروش (سیزده دقیقه)

۱۶- داستان‌های فروشندگی برای مدیریت ارتباط با مشتریان (شش دقیقه)

۱۷- چگونگی کشف و ضبط داستان‌های فروشندگی (شش دقیقه)

دانلود دوره‌ی صوتی آموزش داستان سرایی در فروش

چه طور باید از این دوره استفاده کنم؟

این دوره دارای دو بخش اصلی است. در بخش اول، شما متوجه خواهید شد که چرا داستان‌سرایی در فروش مهم است و یک داستان فروش باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا بتواند بیش‌ترین اثرپذیری را در مکالمات فروش شما داشته باشد. اما بخش دوم، به صورت کارگاهی است. یعنی در این بخش، شما باید داستان‌هایی که به درد کار فروش‌اتان می‌خورد را پیدا کنید. برای این کار، پس از توضیح هر داستان و گفتن یک نمونه از آن داستان‌ها، از شما خواسته خواهد شد که داستان خودتان را کشف کنید که بتوانید در آینده از آن‌ها استفاده کنید.

دوره به صورت صوتی است و شما می‌توانید در هر جایی که بتوانید تمرکز داشته باشید، به دوره گوش کنید.

همین الآن این دوره را خریداری کنید

شما همین الآن می تونید این دوره را دانلود کنید و در مهارت داستان‌سرایی در فروش خبره شوید.

دانلود دوره‌ی صوتی آموزش داستان سرایی در فروش

حقوق سایت متعلق به نارنجیمن است