داستان بگو و بیشتر بفروش!!!
تا حالا توجه کردهاید که چرا بعضیها بدون اینکه کار خاصی بکنند، حرفهاشون برای شما قابل قبولتره؟
یا توجه کردید که چرا بعضیها جوری با شما صحبت میکنند که بدون این که دلیل خاصی توی ذهنتون باشه، احساس میکنید حرف دل شما را میزنند؟
یا دیدید که چرا بعضی از مدیرها حرفهاشون خیلی بیشتر پذیرفته میشه و به نظر خیلی کاریزماتیک میرسند؟
و یا اگر با حرفهی فروشندگی آشنایی داشته باشید، دیدید که چرا برخی از افراد بدون این که تلاش خاصی بکنند، خیلی بیشتر میفروشند؟
یکی از مهمترین تفاوتی که این افرادی که گفتم با بقیه دارند، اینه که اونها بلدند خیلی خوب داستان تعریف کنند.
لابد میپرسید همه بلدند داستان بگند، ولی مگه دنیای کاسبی مهد کودک که داستان بگیم؟
آره جانم، توی کسب و کار و به خصوص فروشندگی، داستانسرایی خیلی میتونه کمک کنه. به طور مثال داستانسرایی در فروشندگی:
دوم اینکه، همه هم بلد نیستند داستان بگند. داستانسرایی یک مهارته و آداب و اصول خودش رو داره. پس برای موفقیت در داستانسرایی، باید اصولش را یاد بگیریم.
به همین خاطر، براتون یک دورهی صوتی آماده کردم، که شما هم میتونید مثل اون افرادی که بالا گفتم بشید. یعنی داستان بگید و بهتر بتونید دیگران را مجاب کنید، آنچه در ذهن دارید را بهتر انتقال بدید و همچنین محصول بیشتری بفروشید.
پس از این دوره، شما میتوانید:
این دوره مناسب چه افرادی است:
سرفصلهای دوره:
بخش اول:
۱- معرفی داستانسرایی در فروش (هفت دقیقه)
۲- چرا داستانها در فروش مهماند؟ (ده دقیقه)
۳- معرفی منابع (یازده دقیقه)
۴- تعریف داستان فروش (دوازده دقیقه)
۵- ساختار داستان فروش (هجده دقیقه)
۶- اصالت در داستانهای فروش (چهارده دقیقه)
۷- مرتبط بودن در داستانهای فروش (هفت دقیقه)
۸– احساسات در داستانهای فروش (شانزده دقیقه)
۹- افزایش جذابیت داستانهای فروش (سیزده دقیقه)
بخش دوم:
۱۰- بررسی مراحل فروش از دیدگاه یک فروشنده (هفت دقیقه)
۱۱- داستانهای فروشندگی برای پیدا کردن معنا و انگیزه (سیزده دقیقه)
۱۲- داستانهای فروشندگی برای درک و ساخت ارتباط با مشتریان (بیست و پنج دقیقه)
۱۳- داستانهای فروشندگی برای ارائهی فروش (شانزده دقیقه)
۱۴- داستانهای فروشندگی برای حل نگرانیهای مشتری (هجده دقیقه)
۱۵- داستانهای فروشندگی برای نهایی سازی فروش (سیزده دقیقه)
۱۶- داستانهای فروشندگی برای مدیریت ارتباط با مشتریان (شش دقیقه)
۱۷- چگونگی کشف و ضبط داستانهای فروشندگی (شش دقیقه)
چه طور باید از این دوره استفاده کنم؟
این دوره دارای دو بخش اصلی است. در بخش اول، شما متوجه خواهید شد که چرا داستانسرایی در فروش مهم است و یک داستان فروش باید چه ویژگیهایی داشته باشد تا بتواند بیشترین اثرپذیری را در مکالمات فروش شما داشته باشد. اما بخش دوم، به صورت کارگاهی است. یعنی در این بخش، شما باید داستانهایی که به درد کار فروشاتان میخورد را پیدا کنید. برای این کار، پس از توضیح هر داستان و گفتن یک نمونه از آن داستانها، از شما خواسته خواهد شد که داستان خودتان را کشف کنید که بتوانید در آینده از آنها استفاده کنید.
دوره به صورت صوتی است و شما میتوانید در هر جایی که بتوانید تمرکز داشته باشید، به دوره گوش کنید.
همین الآن این دوره را خریداری کنید
در این شرایطی که همهی بازارها رقابتی هستند، و محصولات مشابه محصول شما زیاداند، یکی از بهترین روشها بهرهگیری از داستانسرایی در فروشاه. پس همین الآن دوره را خریداری و دانلود کنید و در مهارت داستانسرایی در فروش خبره شوید.
مبلغ کل دوره: ۲۹۹ هزار تومان
اگر هنوز شک دارید که دوره را خرید کنید، از طریق لینک زیر میتونید سه فایل اول دوره را به صورت رایگان دانلود کنید و گوش کنید. بعد در صورتی که تمایل داشتید، میتونید کل دوره را خریداری کنید.
حقوق سایت متعلق به نارنجیمن است